tisdag 6 september 2011

Så oerhört tradigt...

0-0 efter första halvlek... Så oerhört tradigt. Det kan inte finnas mycket som är mera meningslöst än att glo på fotboll där det inte blir några mål. Att göra mål är liksom själva poängen med bl.a. fotboll. Och att inte göra mål mot San Marino - pinsamt!

Jag ödslar inte mera tid på detta nu. Jag är inte den typen som gillar att slötitta på en sådan sport som fotboll. Då ser jag hellre på t.ex. handboll. Där händer mera. Det är "tightare" och mera spännande.

Men ännu hellre ser jag på TV-program som "Doobidoo", "Gäster med gester", "På spåret" och "Så ska det låta". Där kan jag känna mig som en av de tävlande. De programmen kan jag uppleva som mycket mera interaktiva och stimulerande - och det gillar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar