måndag 7 mars 2011

Några intryck från en resa till Gran Canaria. 2

På måndagen gick jag ensam i väg till "Mötesplatsen" - här. Underbara människor som jobbar där. Jag kände mig genast som hemma - bums och omedelbart - när jag klev in på gården. Efter att jag hade ätit en våffla och druckit en Fanta samtidigt som jag pratade med en ur personalen gick jag strandpromenaden mellan Puerto Rico och Amadores tillbaka till stranden där min fru och dotter njöt i solskenet:


Bilden här nedan tog jag med sämre kvalitet och i avsikt att bifoga den till ett SMS:


När vi kom tillbaka från solbadandet upptäckte vi att någon städerska hade skojat till det lite med bäddningen. Jag tror att det är en typisk practical joke som man kan råka ut för på sydligare breddgrader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar